Liczbę 4 850 ryz papieru ksero znaleźć można w corocznym zamówieniu dotyczącym dostarczania do Urzędu Miasta papieru, wyrobów z papieru i tektury ogłoszonym w grudniu ubiegłego roku. Urzędnicy w ciągu 12 miesięcy zużyją również około ćwierć miliona różnego rodzaju kopert i wiele innych biurowych materiałów eksploatacyjnych.

Niedawno poznaliśmy wybór najkorzystniejszej oferty, którą przedstawiła firma "Komhen" z Inowrocławia zobowiązując się zrealizować zamówienie za kwotę 93 tys. zł. Opis przedmiotu zamówienia zawiera 72 pozycje, w tym m.in. koperty, segregatory, kalki, skorowidze, teczki i zeszyty.

Elektroniczna forma dokumentów powoli zastępuje papier, ale ten drugi wciąż pozostaje najważniejszym nośnikiem informacji w urzędzie. Z papierowej formy dostarczania materiałów na sesje zrezygnowało już wielu radnych, którzy otrzymują te treści na swoje skrzynki e-mail. [MJ]